Saturday 5 May 2012

MEMAPPER-uutisia

Sainpa valmiiksi näitä speksejä noudattavan MEMAPPER-version. Sekä sorsat että binäärit ovat haettavissa Sourceforgesta. Käytännössä ero vanhaan on se, että kartan sijasta editorissa käsitellään karttajoukkoa. Näiden karttojen välille voi sitten laittaa "siirtymävektoreita", jotka siis kontrolloivat miten pelihahmo liikkuu kartalta toiselle. Jos olette kilttejä ja kokeilette, voisitteko raportoida kommentteihin? :) Iloksenne pastean tähän blogipostiin myös Mercurialin lokin:

date:        Sat May 05 21:23:02 2012 +0300
summary:     IO on lähes kunnossa, tallennus bugaa jättämällä temppitiedostoja jälkeensä

date:        Sat May 05 20:47:31 2012 +0300
summary:     Nyt siirtovektoreita voi jopa käyttää. Seuraavaksi IO

date:        Sat May 05 20:00:28 2012 +0300
summary:     Siirrevektoreille on tool ja ui olemassa

date:        Fri May 04 22:03:10 2012 +0300
summary:     Karttoja voi nyt nimetä

date:        Fri May 04 21:19:42 2012 +0300
summary:     Olemassaoleva käyttöliittymä ymmärtää multikartallista universumia

date:        Fri Apr 13 22:18:35 2012 +0300
summary:     Käyttöliittymä työn alla, seuraavaksi pitäisi saada tileset-lista tajuamaan kartan muuttuminen

date:        Fri Apr 13 21:05:37 2012 +0300
summary:     Datamallin pitäisi olla kuten yoolblogin Miltä kartta näyttää @ 13042012 - tekstissä selitetään. Seuraavaksi pitäisi väsätä käyttöliittymää

date:        Thu Mar 29 10:23:58 2012 +0300
summary:     MERPG-moottorin aloituksen tuomia muutoksia

date:        Fri Feb 24 21:26:39 2012 +0200
summary:     Nyt pitäisi pystyä pushaamaan sourceforgeen




No comments:

Post a Comment