Monday 14 December 2009

Välitilannekatsaus

Shooter 3:n Beta 2 edistyy. Erikoisuus on että toteutan sen C++:lla. Haluan jonkin "helpon" projektin, jolla demonstroin itselleni C++:n ja CB:n välisiä vakaus ja suorituskykyeroja. Nyt projektissa on CB-nörtille uusi haaste: luokat. SDL-kirjasto (aka se jolla grafiikka hoidetaan) on toteutettu C:llä, joten luokista ei ole mitään tietoa oletuksena. Ongelma on että referring to tänne ,ammuksien toteuttaminen linkitetyn listan avulla (CB:n puolella Typet ;)) vaatisi luokan hyväksikäyttöä. Nyt siis täytyy suunnitella ja toteuttaa pelihahmo-oliolle ja ammuksille oma luokka!!! Voitteko ymmärtää tätä suurta vääryyttä!?

Ostakaa tie, jos joku tuntee SDL:ään yhtä helpon komennon kuin CB:n Text x,y,texti$ niin jakakoon informaationsa!

No comments:

Post a Comment