Saturday 17 July 2010

Ei suju

Aina ei minullakaan suju... Ensin saan vallankumouksellisen (*köh*) idean siitä miten toteuttaa Shooter vektorein, ja sitten käykin ilmi että Visual Studio on ryssinyt Header.h:n kirjoituksen. Ei siinä mitään, mutta header.h sisälsi kaikki main():n käyttämät void-tyyppiset funktiot ja #includet kaikista pelijärjestelmän luokista.

Uudelleenkirjoitan tuon tiedoston ja painan F7:aa. Linkkeri huutaa hoosiannaa, jostain syystä SDL on syönyt päänsä.

Mutta! Säädin tänään toimintavalmiin palvelimen, jolle yritän siirtää Yoolia pikkuhiljaa, ansaiten riippumaattomuutta muista palveluntarjoajista. -Palvelin ei tue PHP:tä? -Asennetaan se tukemaan! -Palvelin ei tue tietokantoja... -Asennetaan se tukemaan! -Sivuston koko lähentelee jo puolta gigaa(, mikä oli muistaakseni sivun maxkoko mbnetissä)! -Asennetaan lisää kovalevyjä!

No comments:

Post a Comment