Animaatiomoottori on nyt valmis, ongelma sen takana oli että väärinkäytin muistia. Lisäsin framejen väliin hieman viivettä, ja nyt animaatiot toimivat kuten odottaa sopii.
Olen koko aamun tuottanut proof of concept - tilesettejä, ja tämän tekstin jälkeen toteutan pari karttaa. Sitten iltapäivän aikana toteutan MEMAPperin lähdekoodin pohjalta toimivan, muttei lopullisen, animaattorin ja luon MERPG:in kolmiosta pari animaatiota. Sen jälkeen, kotona, isken moottoriin Smaragdikaupungista tehdyn luonnoskartan, ja tälle kolmion kuljeskelemaan vapaasti kartan sisällä. Tästä se kivuus sitten alkaakin, kun pitää toteuttaa kaupat, item-systeemi, iskut, taistelut, sisätilat, portaaton kulkeminen kartalta toiselle jne. Kuulette ensimmäisestä Betasta viimeistään huomenissa :P
Lisäksi, oli hyvä ratkaisu alkaa kehittämään MERPGiä C++lla ja Javalla, koska CB koki loppunsa :(
No comments:
Post a Comment