Friday 1 April 2011

SE OLI SIINÄ

Animaatiomoottori on nyt valmis, ongelma sen takana oli että väärinkäytin muistia. Lisäsin framejen väliin hieman viivettä, ja nyt animaatiot toimivat kuten odottaa sopii.

Olen koko aamun tuottanut proof of concept - tilesettejä, ja tämän tekstin jälkeen toteutan pari karttaa. Sitten iltapäivän aikana toteutan MEMAPperin lähdekoodin pohjalta toimivan, muttei lopullisen, animaattorin ja luon MERPG:in kolmiosta pari animaatiota. Sen jälkeen, kotona, isken moottoriin Smaragdikaupungista tehdyn luonnoskartan, ja tälle kolmion kuljeskelemaan vapaasti kartan sisällä. Tästä se kivuus sitten alkaakin, kun pitää toteuttaa kaupat, item-systeemi, iskut, taistelut, sisätilat, portaaton kulkeminen kartalta toiselle jne. Kuulette ensimmäisestä Betasta viimeistään huomenissa :P

Lisäksi, oli hyvä ratkaisu alkaa kehittämään MERPGiä C++lla ja Javalla, koska CB koki loppunsa :(

No comments:

Post a Comment